Uwaga .... dwa zadania do wyboru ...

zad.1
wyobraź sobie , że pokłóciłaś sie z najlepszą przyjaciółka .dajesz jej w prezencie jakiś miły drobiazg i piszesz dedykację z przeprosinami .

lub

zad.2
twój ulubiony nauczyciel zmienia pracę i nie bedzie juz dłuzej was uczył. napisz dedykację w książce , którą dostanie od was na pożegnanie ..

zadanie ma byc zrobione pozadnie

2

Odpowiedzi

2010-04-08T16:18:45+02:00
Zad.1
mojej przyjaciółce......,
Proszę o wybaczenie . Na znak naszej przyjażni wręczam ci oto ten drobiazg;-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:19:33+02:00
Zad.2.


Z podziękowaniem za znoszenie dzielnie wszystkich trudow związanych z naszym zachowaniem oraz szczególną wyrozumiałośc i cierpliwość na lekcjach i przerwach-KLASA 2b