Odpowiedzi

2010-04-08T16:28:45+02:00
KORZEŃ:Trzciny,Orlica,Zdrojek
ŁODYGĘ:Rukiew wodna,Wierzbówka,Marchewnik anyżowy
LIŚCIE:Biała gorczyca,Tasznik pospolity,Pierwiosnki
KWIATY:Ogórecznik lekarski,Cibora ,Pałka wodna
NASIONA:Dynia. slonecznik. fasola
OWOCE:Dzika róża,Jeżyny i maliny,Głóg
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:31:18+02:00
LIŚCIE: Biała gorczyca, pierwiosnki, mniszek lekarski
KWIATY:Trzcina, pałka wodna, tatarak zwyczajny
KORZEŃ:Czosnek, zdrojek, lukrecja
OWOCE:Jeżyny i maliny, jarzębina, czarny bez
ŁODYGĘ:Przetacznik, łopian, dziki rabarbar
NASIONA:Marchew, słonecznik, dynia
19 2 19