Pan Pączkowski przyszedł do cukierni "ptyś" i zamówił 500 pączków na firmowe przyjęcie otrzymał rabat w wysokości ¼ jedna czwarta wartości zakupionego towaru ile zapłacił po obniżce pan Pączkowski za pączki (cena za sztukę 1 pączka to 1,30 ) bardzo proszę na jurto

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:19:17+02:00
500*1,30=650
650*0,25=162,5
162,5*3=487,5
2010-04-08T16:20:01+02:00
Pan Pączkowski przyszedł do cukierni "ptyś" i zamówił 500 pączków na firmowe przyjęcie otrzymał rabat w wysokości ¼ jedna czwarta wartości zakupionego towaru ile zapłacił po obniżce pan Pączkowski za pączki (cena za sztukę 1 pączka to 1,30 )

500*1,30=650zł - tyle by kosztowały bez rabatu
650*1/4=162,5zł -tyle wynosi rabat
650 zł-162,5zł=487,5 zł - tyle zapłaci za pączki
2010-04-08T16:22:20+02:00