Odpowiedzi

2010-04-08T16:22:00+02:00
25 dni --- 12 krawcowe
20 dni --- x krawcowych

25 = x
20 = 12

20x = 300 |:20
x = 15

potrzeba 15 krawcowe aby szybciej uszyc o 5 dni.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:22:58+02:00
Układasz proporcję:
12 --------------- 25
x ----------------- 20
odwracasz tak aby większe liczby były u góry:
x --------------- 25
12 ----------------- 20
liczysz:
x=12*25/20
x=15
15-12=3
Odp. trzeba zatrudnić jeszcze 3 krawcowe
15 3 15
2010-04-08T16:26:40+02:00
12 krawcowych 25 dni
x krawcowych 20 dni
25:12=2.083 ok 2 wiec okolo 14 krwcowych moja odp to 14
11 2 11