Odpowiedzi

2010-04-08T16:22:33+02:00
Według mnie dotrzymywanie danego słowa jest bardzo ważne. Kiedy coś obiecujemy to musimy to wykonać, ponieważ się do tego zobowiązaliśmy. Gdybyśmy tego nie dotrzymali dana osoba mogła by uznać nas za kłamcę lub całkowicie stracić do nas zaufanie.
12 4 12
2010-04-08T16:22:51+02:00
Moim zdanie dotrzymanie słowa jest bardzo ważne. Później możemy wyjść na kłamców itp.. Lepiej jest jak się dotrzyma słowa..
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:24:44+02:00
Jeżeli o mnie chodzi , uważam że dotrzymywanie słowa świadczy o nas jako o ludziach , jacy jesteśmy i czy potrafimy być słowni. W dzisiejszym świecie dobrze jest mieć kogoś komu można zaufać, na kim można polegać . Ponadto uważam , że jeżeli będziemy dotrzymywać danego komuś słowa to nam samym ludzie się tym odwdzięczą , będą chcieli utrzymywać z nami stosunki.
10 3 10