Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T22:18:25+01:00
Nie uwazam zeby kłamstwo cieszyło sie życzliwością ani dzieci ani doroslych.Dorosli powinni dac przyklad i od malego wpajac dzieciom ze klamsto nie jest dobre a nawet bardzo zle ,wiele ludzi mozna zranic,skrzywdzic,moze nawet doprowadzic do nieszczescia . Są czasami jednak takie sytuacie ze klamstwo ma dobra stronę ,ale w granicy rozsądku i umiaru oczywiscie, takie ze niewinne klamstewko nie zaszkodzi,a nawet pomoze.Mowie tu o ludziach cierpiących,pocieszamy ich ze bedzie dobrze a przeciesz nie znamy losu ,nie wiemy ci przyniesie jutro wiec oszukujemy ,to jest ten wyjatek dobrego klamstwa .Ja wyrzekam sie tego i nie czynie,wole poznac prawde mimo ze czasami boli.
6 3 6
2009-11-02T22:20:05+01:00
Moim zdaniem nie, ponieważ dorośli twierdzą, iż kłamstwo jest złe i nie popłaca lecz jest to rzecz względna.My jak i zarówno dorośli kłamiemy a bzdetne gadanie nic nie daje.
5 2 5