Odpowiedzi

2010-04-08T16:24:42+02:00
Bagna tworza sie na miejscach podmokłych na terenach położonych poniżej poziomu morza w miejscach gdzie nie rosna żadne drzewa a ni nie chodza po tejk ziemi jakiejs zwierząta ooraz tam gdzie woda nie wsiaka w ziemie to tam głównie ttworzą się bagna
2 1 2
  • Olgu
  • Rozwiązujący
2010-04-08T16:25:23+02:00
Bagna tworzą się na terenach o dodatnim bilansie wodnym, gdzie występują duże sumy opadów oraz nieprzepuszczalne podłoże.
Często są to tereny o nieckowatym ułożeniu skał, gdzie zalegają duże ilości wody.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:28:35+02:00
Bagna to obszary, na których grunt jest silnie i stale przesiąkniety wodą.Zajmują one prawie 6% powierzchni lądów.Największe obszary bagienne na świecie znajdują się w północnych regionach Azij i Ameryki Północnej.