Odpowiedzi

2010-04-08T16:31:30+02:00
2,5+2x 1/2 = 2,5+1= 3,5
1,2 - (0,1+2/5 ) = 1,2 - 0,5 = 0,7
0,4x1/4 + 7 =0,1 +7 = 7,1
4,4 : 4 + 1/4 = 1,1 + 0,25= 1,35
2/5 - 2x 0,5 = 0,4 - 1 = -0,6
2/3 x 6 :1/4 = 4: 0,25= 16
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:32:26+02:00
2,5+2x 1/2 =2,5+1=3,5
1,2 - (0,1+2/5 ) =1,2-(0,1+0,4)=1,2-0,5=0,7
0,4x1/4 + 7 =2/5*1/4+7=1/10+7=0,1+7=7,1
4,4 : 4 + 1/4 =1,1+ 1/4=1 1/10+ 1/4= 1 2/20+ 5/20= 1 7/20
2/5 - 2x 0,5 =2/5-1=-3/5
2/3 x 6 :1/4 = 4 : 1/4=16
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:41:52+02:00
2,5+ 2 * 1/2 = 2,5 + 1 = 3,5
1,2-(0,1+2/5)=1,2-0,5=0,7
4,4:4+1/4 = 1,1+0,25=13,5
2/5-2*0,5= 2/5-1=-3/5
2/3*6*4/1=2/3*6= 2/3 *6=4


Liczę na naj..;*
2 2 2