Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:33:53+02:00
Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć to, czego pragnie i to, czego mu potrzeba.
Paulo Coelho
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:37:39+02:00
Dedykacja !

`Każda porażka niesie w sobie ziarno równej lub nawet większej korzyści.` <Napoleon Hill>
Dla najlepszej przyjaciółki- Karoliny , żeby nie przejmowała się swoimi porażkami , bo w końcu każdy uczy się na własnych błędach -
Ola.



;)
1 5 1