Odpowiedzi

2010-04-08T16:37:14+02:00
Werona miasto miłości W tym pięknym mieście polecamy piękne restauracje, które sprzyjają zakochanym, uliczki którymi można się przechadzać podziwiając stare budynki. Jednak kwintesencją tego miasta jest piękne jeziorko położone w malowniczej scenerii. Zapraszamy na rezerwację wyjazdu w cenie 100 zł aż na 4 dni ! Nie przegap okazji
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:42:09+02:00

14 lutego 2010 roku odbędzie się wycieczka do Werony-miasta zakochanych.
Do zwiedzenia mamy:przepiękne trasy wycieczkowe,stare budowle,rzeźby ku pamięci Romea i Julii.Gwarantowany:nacleg,wypoczynek i posiłki oraz niezapomniane przeżycia i atrakcje!Wszystkich chętnych prosimy o kontakt pod numer tel.:6445255...
ZAPRASZAMY!
8 4 8