Odpowiedzi

2010-04-08T16:40:01+02:00
Jest synem Bożym, umarł na Krzyży dla naszego zbawienia, dokonał cudów, zmartwychwstał, ma wolną wolę, dusze, tak jak my odczuwa ból, ma rodziców.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:05:51+02:00
Jezus jest Bogiem, ponieważ to Bóg wysłał Anioła do Maryi, aby "poczęła z Ducha Świętego", więc tak jakby Jezus jest z Ducha Świętego. Do tego wykazał się niesamowitą dobrocią i uwielbianiem dla nas, ludzi, bo umarł za nasze grzechy na krzyżu. O tym, że Jezus jest Bogiem świadczą również najróżniejsze cuda, których dokonywał za wstawiennictwem swego Ojca w niebie, jak liczne uzdrowienia, rozmnażanie pokarmów. A na koniec oczywiście Zmartwychwstanie, na co najlepszym dowodem jest Całun Turyński.
Jezus jest również człowiekiem, ponieważ okazywał ludzkie słabości, jak ból, tęsknota, smutem. Wiedział, że musi umrzeć za nas na Krzyżu, cierpiał dla nas, przede wszystkim odczuwał ten Ból.
6 3 6