Poziom wyżywienia ludności na świecie jest bardzo zróżnicowany. Wiele krajów posiada nadwyżki żywności, w innych ludzie głodują i umierają z głodu . Przeanalizuj problem i uzupełnij tabelę:


Jak poradzić sobie z problem głodu na świecie?(na to pytanie nie odp.)
Jak jest ???
Jak powinno być???
Dlaczego nie jest tak,jak powinno być??
Propozycje rozwiązania problemu:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T22:40:00+01:00
Jak jest?
wielu ludzi głoduje, z zarobionych pieniędzy nie mogą wyżywić całej rodziny
jak powinno być?
każdy powinien zdobywać wykształcenie i zarabiać godziwe pieniądze, aby móc wyżywić rodzinę, wiedzieć, co należy robić, by móc godziwie żyć,
władze powinny zwracać większą uwage na ten problem
8 3 8
2009-11-02T23:35:05+01:00
Jak jest : Wiele ludzi gloduje poniewaz nie sa w stanie zarobic godziwych pieniedzy. co jest spowodowane brakiem wyksztacenia lub bezrobociem w danym kraju
jak powinno być?
Powinny byc kladziony wiekszy nacisk na wyksztacenie. Kraje powinny zmniejszac podatki dzialajace na nie korzysc zwyklego konsumenta lub poprostu podnosic minimalne place w kraju
32 4 32