Odpowiedzi

2010-04-08T16:40:34+02:00
- rozwinięte porównania: "ziarno gorczycy", "zaczyn chlebowy".

- symbolikę: "zaginiona owca", "zagubiona drachma",

- alegorie: "chwast wśród pszenicy",

- porównania, metafory: "robotnicy w winnicy", " syn marnotrawny",
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:08:12+02:00
- utwór narracyjny,
-gatunek literatury moralistycznej,
-zilustrowanie prawd Moralnych lub uniwersalnych,
-przypowieśc to Inaczej Parabola

wzięte z Podręcznika dla Klasy 2 Gim xdd