Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:54:06+02:00
Strefa klimatów okołobiegunowych charakteryzuje się mroźnymi i długimi zimami. Występują tu najniższe temperatury powietrza na Ziemi. Również została odnotowana w tej strefie najniższa wartość temperatury -89,6 (stopni)C na płaskowyżu Antarktydy. W niektórych obszarach strefy klimatów okołobiegunowych widoczne są bardzo wysokie średnie roczne amplitudy temperatury powietrza (50(stopni)C). Występują tu także niewielkie opady, przeważnie w postaci śniegu.

Mam nadzieję, że pomogłam ;))
15 4 15
2010-04-08T16:55:48+02:00
Strefa klimatów okołobiegunowych charakteryzuje sie długimi i bardzo mrożnymi zimami. W strefie tej zaobserwowac można małe opady, głównie w postaci śniegu. Występują tam również silne wiatry. Można zaobserwowaćw tej strefie dwie pory roku :
-noc polarna - bardzo zimna zima
- dzień polarny- chłodne krótkie lato .
20 4 20