Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:45:56+02:00
Wady Ani Shirley: gadatliwośc, czasami zarozumiałośc, niezdarnośc, chec stawiania na swoim

Zalety Ani Shirley: bogata wyobraźnia, optymizm, pogoda ducha, chęc niesienia pomocy innym, zdolnosc do szybkiego uczenia sie
2010-04-08T16:48:46+02:00
Zalety:
-szczerość
- była honorowa (odpowiadala na wyzwania)
-zawsze myślała pozytywnie
-madra
- posiadala zdolności literackie
-radosna
-miala wiele kolezanek
-uczynna
-pomocna
-bujna wyobraznia
-duzy zasób słów
wady:
-impulsywna
-lekkomyslna
-roztrzepana
- czasami za duzo mowila