Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:45:43+02:00
1. Sprawdziłbym czy poszkodowani oddychają.
2. Zadzwonić po pogotowie
3. Jeżeli to możliwe położyć poszkodowanych na jakimś kocu i cały czas z nim rozmawiać, żeby nie stracił przytomności
4. Miejsca w których krwawi, zatamować
5. Czekać na pogotowie
2010-04-08T16:56:40+02:00
1. Zadzwoniłbym po pogotowie.
2. Sprawdziłbym czy poszkodowani oddychają.
3. Jeżeli pojazd płonie to bym ofiary wypadku wyciągną.
4. Przykryłbym czymś ciepłym.
5. Rozmawiałbym z nim albo utrzymywał kontakt wzrokowy.
6. Czekałbym na karetke.
2010-04-08T17:21:05+02:00
1. Sprawdziłbym czy poszkodowani oddychają.
2. Zadzwonić po pogotowie
3. Jeżeli to możliwe położyć poszkodowanych na jakimś kocu i cały czas z nim rozmawiać, żeby nie stracił przytomności
4. Miejsca w których krwawi, zatamować
5. Czekać na pogotowie