Odpowiedzi

2010-04-08T16:44:47+02:00
Moim zdaniem tak wręcz powinno się o takich rzeczach rozmawiać, ponieważ każdego człowieka czeka podróż do raju. Jest to całikiem normalny i zwyczajny temat jak i inne.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:50:03+02:00
Moim zadaniem należy rozmawiać o śmierci ponieważ, każdy człowiek musi to prędzej czy później przejść.Jeśli będziemy na to przygotowani nie będziemy w chwili ostatecznej tak przerażeni.Wiadomo,że ten stan nie jest rzeczą fajną ale możemy być na nią przygotowani. Śmierć jest rzeczą naturalną która nie oszczędzi żadnego człowieka. Według mnie należy uświadamiać tą wiadomość już młodym pokoleniom by byli na to przygotowani aby nie było to dla nich zaskoczeniem.
21 4 21