Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:47:24+02:00
A)3cm:3=1cm
1cm *12=12cm
odp. suma krawedzi tego szescianu w skali 1:3 bedzie wynosila 12 cm.

b)3cm*2=6cm
6cm*12=72cm
odp. suma krawedzi tego szescianu w skali 2:1 bedzie ywnosila 72 cm

c)3cm:6=0,5cm
0,5cm*12=6cm
odp. suma krawedzi tego szescianu w skali 1:6 bedzie ywnosila 6cm
86 4 86
2010-04-08T16:47:53+02:00
Sześcian ma 12 krawędzi więc:
a) 1:3
3n *12 *3 = 108n

b) 2:1
(3n*12):2 = 18n

c) 1:6
3n*12*6= 216n
111 3 111