Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:51:14+02:00
Ja wyobrażam sobie niebo tak . wszędzię palmy dookoła mnie , w kazdej chwili możesz usiąśc i odpączać na chmurce . Wszędzie sa sklepy ze słodyczami i najnowszymi gadżetami. jest tez salon gier gdzie gra nawet Jezus:D. Jest takze basen ,który znajduje sie w centrum raju. Aniołowie serwują nam drinki z palemką .

To takie humorystyczne. moze byc :D?
1 4 1
2010-04-08T16:52:14+02:00
Myślę,że niebo jest piękne.Wygląda jak bajka,nie ma w nim smutku,ani rozpaczy tak jak na ziemi,wszyscy żyją w nim szczęśliwie.Jest tam również dużo pięknych kwiatów i zwierząt,zaprzyjaźnionych z ludźmi.Żyje się w nim wiecznie.
Każdy miałby w nim schronienie,własny dom co by tylko chciał.
Nikt na pewno nie umarł by z głodu i braku wody,gdyż jest tam wszystko czego dusza zapragnie.
źlee...:)
chyba:D
1 3 1