Odpowiedzi

2010-04-08T16:49:25+02:00
2010-04-08T16:52:40+02:00
131
-----
655:5
65
----------
5
- 5


251
---------
753:3
75
------
3
-3

121
-------
968:8
96
-----
8


162
----------
648:4
64
-----
8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:05:11+02:00
131
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ sprawdzenie: 131
655 :5 * 5
-5 ⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ 655
15
-15
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
= =5
- 5
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
=



251
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻
753 :3 sprawdzenie: 251
-6 * 3
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ ________
=15 753
- 15
______
= = 3
- 3
_______
=






121
_______
968 :8 sprawdzenie: 121
-8 * 8
________ _______
16 968
-16
________
== 8
- 8
_______
=




162
________
648 : 4
-4 sprawdzenie: 162
_______ * 4
24 _________
-24 648
_________
= =8
- 8
________
=