Odpowiedzi

2010-04-08T16:51:22+02:00
Maria Magdalena, Piotr , Jan
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:52:11+02:00
Aniołowie, grób, śpiący strażnicy, wszystko co znajdowało się w okolicy(kamienie, zwierzęta, owady, rośliny) , sukna w które był odziany, wielki głaz. (potem pusty grób znaleźli Jan, Szymon Piotr, dwie Marie Święta i Magdalena) Nie było żywych świadomych światków samego Zmartwychwstania Jezusa.
2010-04-08T17:30:41+02:00
Apostołowie ,straż,niewiasty przechodzące,piotr