Odpowiedzi

2010-04-08T16:53:43+02:00
A)5-2x=5 |-5
-2x = 0
x=0
B)5-3x=7 |-5
-3x=2 | :(-3)
x= -(2/3)
c)2-5x=11 |-2
-5x = 9 |:(-5)
x= -(1 i 4/5)
d)4x-4=12 |+4
4x=16 | :4
x=4
e)x+2=5 |-2
x=3
f)x-3= -7 | +3
x= -4
g)3+2x=5 |-3
2x=2 |:2
x=1
h)2x+2+-3???
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:56:27+02:00
A)5-2x=5
-2x=0 /:(-2)
x=0

B)5-3x=7
-3x=2 / :(-3)
x=-⅔

c)2-5x=11
-5x=9 /:(-5)
x=-9/5= -1⅘

d)4x-4=12
4x=16 / :4
x=4

g)3+2x=5
2x=2 /:2
x=1

f)x-3= -7
x=-4

e)x+2=5
x=5-2=3

h)2x+2+-3, żle przepisany przykład =] ale zapewne chodziło o 2x+2=-3
2x+2=-3
2x=-5 /:2
x=-5/2