Odpowiedzi

2010-04-08T16:55:09+02:00
MUZYKA COUNTRY - powstała w USA w XX wieku z połączenia folka i bluesa. Opiera się na trzyakordowym schemacie, instrumentarium.
W muzyce country przeważają głównie skrzypce. Utwory są z reguły dynamiczne.
Polak uprawiający muzykę country - Dariusz Czarny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:55:55+02:00
Muzyka Country to odmiana muzyki rozrywkowej, która powstała w USA w pierwszym dziesięcioleciu z połączenia folku i bluesa. Oparta na trzyakordowym schemacie i instrumentach takich jak akustyczna gitara, skrzypce i prostego zestawu perkusyjnego. Z czasem wypracowała bardziej złożone instrumentarium, a jej forma stała się bardziej wyrafinowana. Zaczęła ulegać wpływom innych gatunków muzyki rozrywkowej takich jak: jazz, rock and roll,rock i pop.
Myślę, że pomogłam. Pozdrawiam:-)
2010-04-08T16:56:42+02:00
Powstała na początku 20 wieku w USA, jest to rodzaj muzyki rozrywkowej, w tej muzyce sa używane bardzo proste instrumenty tj. gitara, skrzypce, perkusja, harmonijka, piosenki są dynamiczne.