Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:59:04+02:00
2/3h= r
2/3h=2 /*3
2h= 6 /:2
h= 3
h= a pierwiastek z 3 / 2
2*3=a pierwiastek z 3 / przez pierwiastek z 3
a= 2 pierwiastki z 3
L= 2 pierwiastki z 3 razy 3
L= 6 pierwiastków z 3


9 3 9
2010-04-08T17:05:53+02:00
2/3h=2 / to jest znak dzielenia
2/3*a√3/2=2 dwójki się skrócą
a√3/3=2 │*3
a√3=6 │:√3
a=6/√3
a=6√3/3
a=2√3

obw.= 2√3+2√3+2√3
obw.= 6√3 cm.
7 3 7