Napisz zabawne zdanie z tymi wyrazami:

Wyrazy z h: heca, hobby, Hajnówka, harcerz, hejnałówka, hulajnoga, hipopotam, huk, harmider, hałas, juhas, hala, herbata.

Trzeba użyć w tym zdaniu jak najwięcej tych wyrazów. Zdanie na trzy linijki.

Pozdrawiam, Kacpersky2601 :)

2

Odpowiedzi

2010-04-08T16:57:01+02:00
Hejnałówka ma hobby:jazdę na hulajnodze ale harcerz hipopotam wypił herbatę i rozległ się huk i harmider, hala się zatrzęsła hulajnoga przewróciła i jest straszna heca:juhas się zdenerwował.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:00:26+02:00
Ale heca harcerz jadąc po Hajnówce hulajnogą pił herbatę i grał na hejnałówce było to jego hobby,naglę usłyszałem huk był to niesamowity hałas jakby hipopotam wszedł na hale robiąc wielki harmider okazało się ,że był to Juhas



Jeśli to miało byś w 1 zdaniu to proszę jeśli w kilku to na miejsce przecinków wstaw kropki ;)
3 4 3