Odpowiedzi

2010-04-08T17:24:26+02:00
Jak brzmiało jego prawdziwe nazwisko?
Kim był Leonardo Da Vinci?
Gdzie się urodził?
W jakiej epoce tworzył?
Za jaka osobę się go uważa ?
Jakie dzieło przyniosło mu sławę?
Kiedy się urodził?
Jakie dzieła stworzył?
Kiedy zmarł?
Jak zmarł?
Jaki był ostatni jego projekt?
Gdzie zamieszkał?



przepraszam że tylko 12 pytań ale więcej nie wiem :****************
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:29:54+02:00
1.Kto to jest Leonardo da Vinci?
2.Gdzie i kiedy urodził się Leonardo da Vinci?
3.Gdzie i kiedy zmarł Leonardo da Vinci?
4.Jakie są najbardziej znane dzieła Leonarda da Vinciego?
5.Z czego jest znany Leonardo da Vinci?
6.Z czym było ściśle powiązane jego malarstwo?
7.Jakiej narodowości był Leonardo da Vinci?
8.Jak często był opisywany Leonardo da Vinci? Jako kto?
9.Gdzie pracował Leonardo da Vinci?
10.Kim była Mona Lisa dla Leonarda da Vinciego?
11.Ile miał dzieci Leonardo da Vinci?
12.Ile lat miał Leonardo da Vinci w chwili swojej śmierci?
13.Kogo uczniem był Leonardo da Vinci?
14.Dlaczego Leonardo da Vinci nie otrzymał pełnego wykształcenia?
15.Jak nazywała się matka Leonarda da Vinciego?



Uf.. to się napracowałam.
Liczę na naj! :D
7 3 7