Odpowiedzi

2010-04-08T16:55:06+02:00
Ponieważ produkują dużo tlenu;d
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:55:24+02:00
To znaczy ze drzewa ktore rosna w lasach deszczowych wytwarzaja tlen w procesie fotosyntezy i dlatego w atmosferze mamy wiecej tlenu i to własnie dlatego sa zielonymi plucami
1 3 1
2010-04-08T16:55:37+02:00
Lasy tropikalne są zielonymi płucami Ziemii, ponieważ występuje w nich Nizina Amazońska, która produkuje dla całej planet bardzo dużo tlenu, który jest nam niezbędny do życia i prawidłowego rozwoju.