Odpowiedzi

2010-04-08T16:59:25+02:00
Moim zdaniem na to samo wychodzi załozmy ze rower kosztuje 100 złotych a za 10 zapłacimy 1000 doliczyc do tego 15 procent to wychodzi 150 zł wiec w sumie 1150 zł za 10 rowerow

a za 30 płacimy 3000 wiec 5% z tego to takze 150 zł
wiec zysk jest ten sam ;)

na moje oko ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • mymy
  • Początkujący
2010-04-08T17:03:02+02:00
X - cena roweru
10 × 0,15 x - zysk ze sprzedaży 10 rowerów
30 × 0,05 x - zysk ze sprzedaży 30 rowerów

10 × 0,15 x = 1,5 x
30 × 0,05 x = 1,5 x

Zysk jest taki sam.
6 4 6