Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:55:23+02:00
Niemcy: Auschwitz-Birkenau, Bad Sulza, Bergen-Belsen, Buchenwald, Dachau, Esterwegen, Flossenbürg, Fuhlsbüttel, Gross-Rosen, Hinzert, Kulmhof, Lichtenburg, Mauthausen-Gusen, Mittelbau-Dora, Moringen, Natzweiler-Struthof, Neuengamme, Niederhagen-Wewelsburg, Oranienburg, Ravensbrück, Sachsenburg, Sachsenhausen
Generalne Gubernatorstwo: Majdanek, Treblinka, Sobibor, Belzec, Plaszow, KL Warschau

Radzieckie: w Kozielsku, w Starobielsku, w Ostaszkowie
2010-04-08T16:56:41+02:00
-Oświęcim
-Treblinka
-Sztutowo
-Chełmno
-Sobibór
-Majdanek
-Bełżec
2010-04-08T16:58:26+02:00
* Auschwitz-Birkenau
* Bad Sulza
* Belzec
* Bergen-Belsen
* Buchenwald
* Dachau
* Esterwegen
* Flossenbürg
* Fuhlsbüttel
* Gross-Rosen
* Hertogenbosch
* Hinzert
* Hohenbruch
* Kaiserwald
* Kauen
* Klooga
* Kulmhof
* Plaszow
* Lichtenburg
* Majdanek
* Mauthausen-Gusen
* Mittelbau-Dora
* Moringen
* Natzweiler-Struthof
* Neuengamme
* Niederhagen-Wewelsburg
* Oranienburg
* Ravensbrück
* Sachsenburg
* Sachsenhausen
* Sobibor
* Stutthof
* Theresienstadt
* Treblinka
* Uckermark
* Vaivara
* Warschau
takie najważniejsze : )
-Oświęcim
-Treblinka
-Sztutowo
-Chełmno
-Sobibór
-Majdanek
-Bełżec
1 5 1