Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:01:26+02:00
1. Staraj się nie myśleć o tym do czego Cię ciągnie.
2. Zajmuj się czym innym niż swoim nałogiem.
3. Módl się do Boga aby pomógł wytrwać Ci w postanowieniu porzucenia nałogu.
4. Znajdź sobie jakieś zajmujące hobby, które pochłonie Cię bez reszty.
5. Myśl o tym jak długo już wytrzymałeś bez nałogu i o tym że skoro tyle wytrzymałeś to wytrzymasz już całą wieczność. Przecież nie jesteś słaby ! :)
13 1 13
2010-04-08T22:03:51+02:00
-silna wola osoby
-udanie się do specjalisty od nałogów
-tabletki przeciw nałogowe
-dorastać w lepszym gronie,towarzystwie
-nie spożywać nałogów np alkohol,papierosy,narkotyki

nie wiem co jeszcze liczę na naj pzdr
22 4 22