Odpowiedzi

2010-04-08T16:58:19+02:00
Nie wiem np;sweet-ślicznie,great-wspaniale,boring-nudno,nice-fajny
Myśle że pomogłam też miałam taki problem:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:59:34+02:00
Witaj bardzo podobają mi się twoje zdjęcia i sądzę , że jesteś bardzo ładny / bardzo ładna.

Twoje zdjęcia są poprostu przepiękne.

Jesteś bardzo ładny / ładna.

Podobają mi się twoje zdjęcia.


Hello very like your pictures and I think you're very nice / very nice.

Your pictures are just beautiful.

You are very cute / pretty.

I like your pictures.

mysle ze się spodoba jeśli o to chodzi ;D
2010-04-08T17:00:06+02:00
Nice photo - fajne zdjęcie
beautifully - ślicznie
great-wspaniale
sweet photo -słodko