Odpowiedzi

2010-04-08T17:00:19+02:00
T-r-z-y { 4 litery } , t-rz-y { 3 głoski }
S-z-c-z-e-b-r-z-e-s-z-y-n {13 liter } , sz-cz-e-b-rz-e-sz-y-n { 9 głosek }
d-z-i-e-n-n-i-k { 8 liter } , dz-i-e-n-ni-i-k { 7 głosek }
s-z-c-z-o-t-k-a { 8 liter } , sz-cz-o-d-k-a { 6 głosek }

proszę bardzo ;P
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:00:49+02:00
T-r-z-y - 4 litery
t-rz-y - 3 głoski

S-z-c-z-e-b-r-z-e-s-z-y-n - 13 liter
SZ-cz-e-b-rz-e-sz-y-n - 9 głosek

d-z-i-e-n-n-i-k - 8 liter
dz-i-e-n-n-i-k - 7 głosek

s-z-c-z-o-t-k-a - 8 liter
sz-cz-o-t-k-a - 6 głosek

LICZĘ NA NAJ.....xD
Myślę że pomogłam
4 4 4