Odpowiedzi

2009-11-02T23:47:22+01:00
Gdyby nie bylo wiatraka nie mozna by wytworzyc maki ( bynajmniej dawniej) a z maki powstaja pierniki ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T23:49:49+01:00
Co ma piernik do wiatraka? – to moze oznaczać kompletny brak związku pomiędzy dwoma rzeczami...

lub

Aby mógł powstać piernik, trzeba zmielić zboże, przez młyn, który napędzany jest wiatrakiem. Ale żeby młyn mógł pracować, trzeba człowieka, który by go obsługiwał. A czym się ten człowiek żywi? Jedzeniem, a do grupy jedzenia należy piernik.
1 5 1