Odpowiedzi

2010-04-08T17:00:38+02:00
1)Kopie są w 9 albumach.
3)wyloguj się ?
1 4 1
2010-04-08T17:02:56+02:00
1.kopie tego są w 9 albumach .
2. nacisnij m
3. wyloguj sie
4. zaloguj sie spowrotem
masz teraz 150 czegos... 900stardollarow i 1000 punktów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:03:40+02:00
1. Wklej to w 9 albumach
2. naciśnij m
3. wyloguj się
4. zaloguj się
5 będziesz mieć 150 strojów, 900 stardollars, 1000 starpoints