Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:06:23+02:00
Moje hobby to rysowanie. Bardzo lubię rysować ponieważ sprawia mi to przyjemność. Zaczełam interesować się tym już od dziecka.


Mein Hobby ist Zeichnen. Ich mag Zeichnung, weil es mir Freude macht. Ich begann ein Interesse an dieser von dem Kind.
2010-04-08T17:12:20+02:00
Mein Hobby ist Zeichnen. Ich bin wirklich gut darin. Ich ziehe aus dem Kind gut und ich denke, dies ist mein Kapital.

Moje hobby to rysowanie. Jestem w tym naprawdę dobra/y. Od dziecka ładnie rysuję i myślę, że to jest mój atut.