Odpowiedzi

2010-04-08T17:06:28+02:00
Pc = 2 * a* b + 2 * a *h + 2 * b * h
280 = 2 * 5 *6 + 2 * 6 * h + 2 * 5 * h
280 = 60 + 12h + 10h
280 - 60 = 22h
220 = 22 h
h = 10
odp wysokosc tego prostopadłoscianu to 10 cm
prosze daj naj :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:08:29+02:00
A = 6cm
b = 5cm
Pc = 280 cm²
Pc = 2ab+2bc+2ac
2ab+2bc+2ac = 280
2*6*5+2*5*c+2*6*c = 280
60+10c+12c = 280
22c = 280-60
22c = 220 |:22
c = 10 cm
Wysokość 10 cm

1 5 1