Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:15:29+02:00
W Filmie "Pasja" przedstawiona jest męka i śmierć Pana Jezusa Chrześcijanom uświadamia to jak Bardzo Wycierpiał Jezus za to abyśmy byli zbawieni.Powinniśmy mu być za to ogromnie wdzięczni a czasami o Tym zapominamy i Grzeszymy !


W Filmie najbardziej podobała mi się prawda pokazana ludziom nikt niczego tu nie ukrywał wszystkie nawet najdrastyczniejsze sceny były przedstawione!


mam nadzieje że pomogłam ! :);]
1 5 1
2010-04-08T17:47:59+02:00
W filmie tym jest przedstawione cierpienie Jezusam który bolał za nas wszystkich... pokazuje on również opanowanie i spokój z jakim Jezus przyjmuje całe cierpienie z woli Ojca i za nasze grzechy, dla naszego zbawienia. W filmie wyraźnie widać jak Jezus kochał swoją matkę i jakim uczuciem darzyła Ona Jego... uczy nas to kochać swoją rodzinę, bliźnich...
(chyba)

W filmie podoba mi się wierność dla Biblii, która bardzo ciekawie, i wzruszająco opowiada historię męki Jezusa, oraz dobrze odzwierciedla Drogę Krzyżową...