Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:05:03+02:00
1. Bądź odważny i mężny.
2. Walcz godnie.
3. Walcz do ostatniej kropli krwi.
4. Kieruj się honorem.
5. Szanuj innych.
6. Bądź lojalny wobec Twojego władcy.
7. Bądź wierny i oddany Bogu.
8. Walcz w imieniu wiary, króla i ojczyzny
2010-04-08T17:15:45+02:00
1. Bądź zawsze oddany Bogu, Ojczyźnie, Panu.
2. Nigdy nie bądź tchórzliwy.
3. Bądź ambitny i podążaj do celu.
4. Przegrane bitwy znoś z honorem.
5. Bądź wzorem dla innych.
6. Szanuj ludzi wokół siebie.
7. Dobro i prawośc przed niesprawiedliwością broń.
8. Bądź chojny dla ludzi w potrzebie.
9. Bądź wierny swym zasadom i ideałom.
10. Nie krzywdź słabszych