Proszę pomózcie mam mało punktów :( nie moge dac wiecej

1 napisze list do kolegi za granicy w którym zachecisz go do przyjechania do Polski do miasta warszawy i opisz jego trzy zabydki

prosze dam najlepsza i dziekuje z góry

nie sory nie odp bo sie nie opłaca :(:(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:11:01+02:00
Cześć....
Zbliżają się wakacje tak więc czas na odpoczynek... Serdecznie zapraszam cię na wakacje do Polski! Zapewne nie będziesz się tu nudził. W Warszawie znam każdy kąt tak więc z miłą chęcią cię z nią zapoznam. Jak zapewne wiesz Warszawa jast stolicą naszego kraju, i jest w niej wiele ciekawych miejsc do zwiedzania!
Miejscami które warto zobaczyć są np.
Zamek Królewski. Główna, obok Wawelu, rezydencja monarsza w Polsce, łącząca cechy gotyku, wczesnego baroku, rokoka i klasycyzmu. Początki warszawskiej rezydencji królewskiej sięgają końca XIII w. kiedy na wysokim brzegu wiślanym powstał gród Piastów Mazowieckich. Po przeniesieniu stolicy z Krakowa do Warszawy stał się siedzibą króla. Zamek został całkowicie zniszczony podczas drugiej wojny światowej. Do odbudowy zamku ze środków społecznych przystąpiono dopiero w 1971 r. Zamek Królewski w Warszawie obok funkcji muzealnych pełni także rolę gmachu reprezentacyjnego stolicy i Rzeczypospolitej.

Syrenka staromiejska. Symbol Warszawy, nawiązujący do legendy o rybaku Warsie i syrenie Sawie, którzy mieli założyć miasto. Znajdowała się na murach Starówki, niedawno przeniesiono ją na rynek Starego Miasta.

Łazienki Królewskie. Najwspanialszy zespół architektury polskiej doby klasycyzmu stanisławowskiego. Przy projektowaniu rozległego parku krajobrazowego pracowali Jan Christian Szuch i Karol Agricola. W XIX w. Łazienki należały do Romanowów, ale park pozostał ogólnodostępnym. W 1944 r. Niemcy obrabowali i spalili Pałac na Wodzie. Odbudowa według planów Jana Dąbrowskiego zakończyła się w latach sześćdziesiątych. Obecnie zespół parkowo-pałacowy Łazienki Królewskie jest samodzielną placówką muzealną, tętniącą bogatym życiem kulturalnym i wspaniałym miejscem wypoczynku na świeżym powietrzu dla Warszawiaków. I wiele innych ciekawych miejsc wartuch poznania. Tak więc jeśli nie masz planów na wakacje zapraszam do mnie! Czekam na odpowiedz.. I serdecznie pozdrawiam ciebie i całą twoją rodzinę!
XXXXXXXXXXX :)
2010-04-08T17:11:24+02:00
Cześć Romek , chciałbym Cie zachęcić do przyjazdu do Polski, jest u nas wiele miejsc które moglibyśmy zobaczyć, np Niedźwiedź (zwany także Dzikiem) - jeden z kilku posągów kultowych (prawdopodobnie celtycki, a następnie słowiański) znajdujący się na szczycie Ślęży. W okresie chrystianizacji wprowadzono w średniowieczu zwyczaj obrzucania rzeźby (jakoby mającej symbolizować Złego) kamieniami, w celu odkupienia grzechów - z tego powodu posąg znacznie ucierpiał, a także twierdze w Głogowie, wzniesioną w XVII wieku przez Austrię, rozbudowywana w XVIII i XIX wieku pod rządami Prus. Jest u nas również piękny Zamek Królewski na Wawelu jest rezydencją królewską o charakterze zabytkowym, mieszczącą się na Wzgórzu Wawelskim w Krakowie o powierzchni 7040 m² z 71 salami wystawowymi. Oddział Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki.
Myślę, że powinieneś to przemyśleć, myśle, że warto...


Oczywiście imię możesz sobie zmienić ;]