Odpowiedzi

2010-04-08T17:10:03+02:00
Ksążka pt. "Kamizelka" mówi o miłości: spokojnej, szczęśliwej, bezgranicznej, prawdziwej, ofiarnej i przede wszystkich o dojrzałej, ponieważ obydwoje bohataterowie się bardzo kochali i chcieli uszczęśliwić drugą osobę, by nie odczówała smutku. :)) Starczy ??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:11:03+02:00
Pisarz chciał nam przekazać, że nie każde kłamstwo wyrządza szkody lecz może podtrzymywać na duchu w ciężkich chwilach.
Małżeństwo okłamywało się nawzajem jedynie dlatego, że bardzo się kochało. Kiedy mąż zapadł w chorobę i wiedział, że jest u kresu życia, aby nie martwić żony przesuwał sprzączkę kamizelki ukrywając szybko postępującą chorobę. Jednak nie wiedział, że jego połówka postępuje tak samo. Kobieta nie chciała, aby jej ukochany był smutny, lecz, żeby cieszył się ostatnimi chwilami spędzonymi razem. Było to postępowanie, które przynosiło korzyść obojgu stronom. Widać jak małżonkowie byli ze sobą zżyci. Robili wszystko, aby ten czas był dla nich jak najszczęśliwszy. Możliwe, że dzięki takiemu postępowaniu mąż nie zamknął się w sobie i nie odliczał dni, które tak szybko zbliżały go do śmierci.

Pozdrawiam i proszę o naj ;)