Odpowiedzi

2010-04-08T17:06:55+02:00
Wady:
gadatliwa, zazdrosna, wrażliwa
Zalety:
miła, uprzejma, grzeczna, pomocna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:13:12+02:00
To postać której chatakter nie jest łatwo opisać. :)

Wady:
- Lekkomyślna np. poprzez chodzenie po dachu domu Barrych, w wyniku czego złamała nogę lub przez kupienie farby od handlarza, przez co uzyskała zielone włosy
- Uparta np. obiecała sobie że nie odezwie się już nigdy do Gilberta i bardzo długo udawało jej się to. Nawet gdy chłopak uratował ją przed utonięciem, Ania była na niego zła.
- Kłótliwa - np. spór z panią Linde
- Nieostrożna - np. gdy poczęstowała Dianę winem
- Przesadnie rozmowna - np. na początku pobytu na Zielonym Wzgórzu

Zalety:
- Ania była świetną uczennicą w Avonlea
- troskliwa - mimo, że chciała się uczyć została w domu i pomagała Maryli
- Pomocna - np. gdy uratowała Minnie
- Ambitna
- Z marzeniami

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. :)