Odpowiedzi

2010-04-08T17:04:23+02:00
1cm=10mm
13cm=13*1cm=13*10mm=130mm

130mm - wysokość jaką potrafi osiągnąć pchła podczas skoku
1mm - wysokość pchły
130:1-130 zatem pchła potrafi osiągnąć wysokość 130 razy większą od swego wzrostu

gdyby człowiek był taki skoczny, to mółby skoczyć na wysokość:
1,7m*130=221m
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:05:52+02:00
1,7m=1700mm

1mm - 13cm
1700mm - x

x=1700*13÷1=22100mm

22100mm=22,1m

Odp. Człowiek móglby skoczyć na wysokość 22,1m.
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:06:07+02:00
1 mm = 0,1 cm
1,7 m = 170 cm

0,1 cm ---- 13 cm
170 cm --- x
x = 170*13/0,1 (ułamek)
x = 22100 cm
x = 221 m
Odp. Na wysokość 221 m.
24 4 24