Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:06:51+02:00
28 cm:2 = 14cm
14 cm: 4 = 3,5 cm
1 bok - 3,5 cm
2 bok - 3,5 cm * 3 = 10,5 cm
14 4 14
A odpowiedż to gdzie znajdę ?
Ktoś może mi powiedzieć dlaczego tak sie to robi? Bo tego nie rozumiem a chciałabym sama spróbować zrobić to zadanie
2010-04-08T17:22:01+02:00
X-krótszy bok, 3x-dłuższy bok
3x+3x+x+x=28
6x+2x=28
8x=28/8
x=3,5
3x=3,5*3
3x=10,5
spr.3,5*2+10,5*2=7+21=28
Odp;Krótszy bok ma dł 3,5 cm a dłuższy 10,5cm.
3 3 3