Proszę dajcie mi odpowiedzi na te pytania poniżej!!!!!

1. Wymień sposoby przysyłania rozmów telefonicznych.
2.Rodzaje telefonów.
3. Podstawowe elementy telefonu.
4. Dane techniczne telefonu.
5. Wymień zawody związane z telekomunikacją.

pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-08T17:09:11+02:00
1-SEKRETARKA,SMS
2-NOKIA,SAMSUNG,LG,
3-PRZYCISKI,EKRAN
4-
5-
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:16:50+02:00
1: sms, mms, gg na telefon, wideo-rozmowy,
2: komórkowy, stacjonarny, bezprzewodowy,
3: bateria, wyświetlacz, panel, klawiatura, ładowarka.
4 : Zakresy częstotliwości pracy, Operator, Funkcje multimedialne, Rozdzielczość aparatu fotograficznego, Rodzaj obudowy, Kolor obudowy
5 : sprzedawca, operator, elektryk.
1 1 1