Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:07:59+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:08:53+02:00
Janek ma w albumie n sztuk starych banknotów zagranicznych i o 5 więcej starych banknotów polskich. Ile ma wszystkich banknotów razem ?

n - banknoty zagraniczne
n + 5 -banknoty polskie

wszystkie banknoty= x
x = n + n+ 5
x= 2n +5

Odp. Razem wszystkich banknotów Janek ma 2n +5

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:09:57+02:00
N---starych zagranicznych
n+5---starych polskich
razem-x
n+n+5=x
2n+5=x