Plisssss pomóżcie!!!!
Jaka to wada wzroku:
A) Soczewka normalna. Gałka oczna za długa. Na siatkówce powstają nieostre obrazy odległych przedmiotów
Podaj jaka to wada ............ (obrazek w załączniku)

B) Soczewka normalna. Gałka oczna za krótka. Na siatkówce powstają nieostre obrazy przedmiotów.
Podaj jaka to wada........... (obrazek w załączniku)
Plisss zróbcie jak najszybciej
Daje najjjj.....
Z góry dzięki:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:11:14+02:00
1. krótkowzroczność
2. dalekowzroczność
1 5 1
2010-04-08T17:13:21+02:00
A) krótkowzroczność
b) dalekowzroczność