Proszę dajcie mi odpowiedzi na te pytania poniżej!!!!!

1. Wymień sposoby przysyłania rozmów telefonicznych.
2.Rodzaje telefonów.
3. Podstawowe elementy telefonu.
4. Dane techniczne telefonu.
5. Wymień zawody związane z telekomunikacją.

pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:14:51+02:00
1. Dzwonienie, esemesowanie.
2.Telefony domowe,, telefony komórkowe.
3.słuchawka, głośnik, klawisze do wybieranie numerów.
4.nazwa, rok produkcji
5.sekretarz, straż policja pogotowie.
Ale nie wiem czy dobrze ;p
1 1 1
2010-04-08T17:20:26+02:00
Odpowiedzi :
1 - faks , e-mail
2 - telefon stacjonarny
3 - słuchawka , kabel ,
4 - instrukcje obsługi
5-
1 1 1