Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:18:26+02:00
miejscowość, dn 8.04.2010r
Drogi Dyrektorze !
W imieniu swoim i wszystkich uczniów Sp. nr 1 w ...... zwracam się do Dyrektora szkoły z prośbą o wybudowanie basenu obok boiska szkolnego. Sądzę , że pozwoli to większości uczniów rozwinąć swoje możliwości , a szkoła będzie zdobywać więcej nagród.Basen będzie dobrym rozwiązaniem , ponieważ nie będziemy musieli dojeżdżać do innej miejscowości.
Z poważaniem
................
18 4 18
Nawet nawet
Trochę za krótko ,ale fajnie
Dzieki ale mogłeś/aś troche wiencej napisać. Ale po za tym jest spoko
2010-04-08T17:18:29+02:00
Szanowny panie dyrektorze...
Wraz z uczniami mojej klasy chciałabym prosić o wybudowanie na szkolnym boisku basenu. Basen jest rzeczą przydatną, dobrze wpływa na nasz organizm. Zamiast co miesiąc wyjeżdzać na basen do miasta moglibyśmy tak jak inne szkoły mieć go na własnym boisku. Basen jest dużą wygodą dla nas uczniow, a także mógłby służyć nam jako zajęcia z wf... W imieniu całej klasy IIb proszę o rozpatrzenie mojego listu...
XXXXXXX
2 5 2
2010-04-08T17:25:38+02:00
Tutaj musisz wpisać swoje dane Miasto, data
Imie
Nazwisko
Adres

Szanowny Dyretkor
Szkoła Podstawowa nr ( wpiszesz sobie)
( tutaj miejscowość szkoły)


Szanowyny Panie Dyrektorze zwracam się do Pana w imieniu uczniów i całej rady pedagogicznej z prośbą o zbudowanie na tereniu naszego szkolnego boiska basenu. Uważam, że to naprawe dobry pomysł. Uczniowie uczyliby się pływac od najmłodszych lat. Po za tym pływanie dobrze wpływa na rozwój każdego ucznia.
Prosze o rozpatrzenie mojej propozycji.


Twój podpis
3 4 3