Odpowiedzi

2010-04-08T17:15:47+02:00
1:50 000
1cm-0,5 km

3,4 * 0,5 = 1,7km

Odległość w rzeczywistości wynosi 1,7 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:17:10+02:00
1:50 000
1-50 000 cm
1-0,5 km

1 - 0,5 km
3,4 - x

i układasz równanie po przekątnej, więc

(1)x = 0,5×3,4
x=1,7 km

Odległość rzeczywista pomiędzy pkt A i B wynosi 1,7 km :)
2010-04-08T17:17:16+02:00
1cm:50 000cm
1cm:500m

1cm - 500m
3,4cm - x

x=500m*3,4cm/1cm
x=1700m=1,7km

odp. odległosc miedzy tymi punktami wynosi 1700m(1,7km)