Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:16:58+02:00
Blat stołu ma kształt prostokąta, którego obwód jest równy 38dm.jeden z jego boków ma 70cm długości.drugi bok blatu ma długość?

Ob=2a+2b
Ob=38dm=380cm
2*70cm=140
380-140= 240:2= 120

Odp. Drugi bok wynosi 120 cm.
18 4 18
2010-04-08T17:18:26+02:00
2*70cm+2x= 380cm
2x=380cm-140cm
2x=240cm / ÷2
x= 120cm

Odp. Drugi bok ma dlugość 120cm.
7 4 7
2010-04-08T17:36:27+02:00
Blat stołu ma kształt prostokąta, którego obwód jest równy 38dm.jeden z jego boków ma 70cm długości.drugi bok blatu ma długość?

Ob=2a+2b
Ob=38dm=380cm
2*70cm=140
380-140= 240:2= 120

Odp. Drugi bok wynosi 120 cm.
19 4 19